Rosa Tävling

 
 
Nu drar vi igång en rosa tävling till förmån för Rosa Bandet och bröstcancerinsamlingen. Oktober månad är ju den rosa månaden inte bara i Sverige utan i hela världen.
 
 
 
Vinsten i denna tävling som du kan vinna är från Leilas General Store:
 
En liten rosa emaljkastrull
En rosa rak slickepott
En rosa skålad slickepott
Ett paket rosa sugrör
Ett paket rosaprickiga sugrör
 
 
 
 
 
 
 
Reglerna är enkla:
 
1. Gilla Annikas Bakery House på Facebook, det gör du enklast HÄR!
2. Dela detta foto i din logg.
3. Ge en kommentar under fotot att du gillat och delat, så vet jag att du är med.
4. Skänk gärna 50 kr till min Rosa Bandet insamling via SMS, vilket du gör HÄR!
 
 
Man får natuligtvis skicka hur många SMS som man vill. 
Har man inte Facebook, går det bra att kommentera i bloggen under detta inlägg.
 
Tusen tack till Leilas General Store
och till dej personligen Leila för sponsringen till denna tävling.
 
 
För 2 1/2 år sen lite drygt blev jag själv drabbad av bröstcancer och vill på detta sätt samla in pengar till forskningen kring detta. Mina fyra flickor var då 10, 6 och tvillingar som var 2 år gamla.
En period i livet som krävde 49 behandlingar efter operationen, för att jag idag ska kunna leva vidare. Jag är grymt tacksam för hur långt forskningen kommit idag, men de är inte ända framme än. Men det är med insamlingar som till Rosa Bandet som bland annat gör det möjligt till ännu fler som kan komma att leva vidare. En av dem kan vara du, din dotter eller ditt barnbarn.
 
Jag tror att vi alla blir drabbade av bröstcancer indirekt eller direkt. Detta berör oss alla!
 
 


Tävlingen pågår till och med den 15 oktober 2012

Kommentarer