Laxcheesecake

Fick beställning på en laxcheesecake. Lovisa ska ha Pomp de Luxparty ikväll och ville bjuda på en laxcheesecake. Hoppas de tycker om den, för den är verkligen god. Gör denna om ni gillar lax och cheesecake för det är en riktigt bra combo.
 
Här är receptet på laxcheesecake!
 
 



Ikväll blir det party hos Ida som ska flytta hemifrån. Då kommer det bli massa ny insperation på matfronten, Idas mamma hittar alltid på något nytt och spännande. Ofta italienska smaker och det faller mig i smaken :) Ha en trevlig fredagskväll alla bloggläsare!!!!

Kommentarer

  1. Tack för det receptet! Ska jag absolut testa vid tillfälle!

    Fick tips om din blogg av Miriam som tyckte vi skulle bli vänner:-) Haha...nu förstår jag! Vi ser ut att ha samma passionerade intresse för bakning! Miriam är min systers mans syster. Hängde du med?:-)
    Kikar gärna in här fler gånger och låter mig inspireras. Blev sugen på att baka polyneer när jag såg dina. Blir nog helgens bakprojekt!

    Kram Cecce, www.ceccesblogg.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, haha! Hon tipsade om din blogg till mig för ett par år sen, då var jag inne vid flera tillfällen. Men nu har jag gillat den på fb, så nu kommer jag följa dej mer oftare...
      Baka polyneerna du kommer gilla dem.

      Kram Annika 🌸

      Radera

Skicka en kommentar