Lake Arrowhead

 
Andra helgen i California så åkte vi upp till Lake Arrowhead, där min kusin Lars med fru Carol har ett fint hus.
 
 
Vi gick till Waffelhouse på lördagsmorgonen för att inta en amerikansk frukost. Mycket gott!
 

 En stor outlet fanns det i Lake Arrowhead, som vi spenderade någon timme i...
Där fanns dessa äpplen som jag var tvungen att fånga på bild. I olika smaker som cheesecake, kola, mashmellows och andra kan man få ett vackert äpple. Kul idé!



Kusin David med fru Lena tog en båttur :)
 

 
Deras son Jonathan är väldigt gullig och snäll kille.
 
 
Tre av mina fem kusiner som bor i LA.
 
 
Ella underhåller sina sysslingar med Pippi Långstumpspel på iPaden...
 
 
Ett dopp i Jaccuzzin, tog även jag mig...
Här Kristin, Kenric, Jonathan och Ella.
 

 
Fin natur att strosa i längs sjön.
 
Vilket smart fönster, här kan man ju ha ett miniväxthus i köket att odla tomater och örter i. Grymt ju!
 

 
 
Stora kottar fanns det gott om.
 
 
Kusin Ken kom med sin Porsche...

Kommentarer