Halloween

 
Halloween är alltid den 31 oktober. ALLTID!
Vi blev bjudna hem till Carol och min kusin Lars för att fira Halloween. Den gatan de bor på i La Canada kommer ca 2000 barn och Trick or Treat den kvällen utklädda till kaniner, prinsessor, stålmän och massor av figurer. Även vuxna är utklädda.
Det var verkligen roligt att få vara med om ett riktigt firande igen. Det var ett tag sen för egen del och Ella var det första gången på riktigt så att säga. Susan och Patric som vi hälsade på i början av resan hade köpt kanin utstyrsel till henne. Så Ella var kanin på Halloween.
 
 
 Lars hus. Han hade en saltvattenspool med bubblor i och en bastu brevid poolhuset. Japp, det var grymt fint.

 
Ella med sin söta syssling Kristin som hade klätt ut sig till Pippi Longstocking.
 


 Kusinfru Carol hade klätt ut sig, typ något kinesiskt gissar jag på.
 Många barn kom det...
 Syssling Emma kom med några vänner (det är hon med mask för ögonen).
 Ellas syssling Jonathan kom som nerd tillsammans med sin otroligt söta flickvän Joy.

Jag satte mig och delade ut ett par hundra godisbarer.. Försökte lära alla barn att säga tack. Måste uppfostra dem när man har chansen :)

 Ellas syssling Kenric, helt hysteriskt roligt hade han klätt ut sig till ko. Måste tillägga att han är 2 meter lång och ko dressen därför för kort. Spenorna gjorde liksom sitt på denne långe man :)
 
 Emma, Kristin, Ella, Kenric med flickvän Shelly.
 
Kristin och Ella tog ett dopp i den uppvärmada poolen innan kvällen avslutades.
 
Det var allt från min resa.
Super tack till alla Nilssons-
Lena och David
Anne
Carol och Lars
Jonathan
Emma
Kenric
Kristin
Ken
 
Stort tack till Susan och Patric.
Dessutom träffade jag min au pair familj sen 20 år tillbaka,
Debbee, Robert med son Carey med flickvän.
 
Vilken rolig resa!
På återseende Los Angeles <3

Kommentarer