Villa Strömfors


För två veckor sen åkte jag på en kickoff till Villa Strömfors. Det var ingen kickoff som helst utan en för kvinnliga företagare som mestadels jobbade ensamma och är kreativa. #kreativkickoff21 innefattar titeln på dagarna som Katrin Bååth och Malin Lindner så vackert hade fixat. 
Villa Strömfors ligger så otroligt vackert utanför Svenljunga och huset alltså så otroligt vackert hus. Det måste bara upplevas. 
Dagarna fylldes med kreativitet som workshops, föreläsningar och peppning. Mat, fika och bubbel. Det fylldes av goda samtal och nya vänner.
Får du möjligheten så tycker jag att du ska ta detta tillfälle nästa år. Så fantastiskt!

Rummen i villan - så otroligt vackra.










Sällskapsrummen








Vi gick ner till bruket och hade en blomster workshop och en fotosession i denna vackra byggnad. 














På morgonpromenaden plockades det svamp, eller ja det blev mest foton på svamp för min del. Jag har ju aldrig plockat svamp innan så de jag hittade kunde man inte äta typ ;)



Utemiljön i början på september med denna härliga pool som var lite uppvärmd för årstiden.









Kommentarer