Chocolate chip cookies





Bakat dessa förträffliga cookies idag. De är verkligen supergoda! Barnen älskar dessa kakor, grannarna älskar dessa kakor, kompisarna älskar dessa kakor. Alla gillar dom helt enkelt.



Det finns ju oändligt med goda recept på cookies och dessa har jag bakat sen 1994 då jag var i Los Angeles och kom över detta grymma recept. 


















Tror att jag ska jobba lite på mina tankar, hålla mig till personer som lyfter istället för att sänka. Ska börja lösa saker för mig själv. Vill ha tillbaka mer glädje och styrka till mig själv, senaste har det mest varit tråkigheter. Tror att jag är skyldig mig själv det.

Imorgon åker de stora kidsen på läger till Hemsedal. Så de sista två dagarna har gått åt att planera, packa och fixa. Det kommer bli så grymt för dem. Så underbart härligt att få åka på läger med en bunch andra kids. Hoppas nu på sol och hela ben!









Ikväll är det ju mello och de små gillar detta hur massa som helst. Älskar att få rösta på dem de gillar. Så roligt att se dem så inne i ett program. Härliga ungar alltså!



Inget recept idag på dessa kakor. Ta vilket som helst och grädda dem 7 minuter. Det är hemligheten.


Kommentarer