MyTaste


Vad hände liksom?

Bakade en vaniljkaka förra söndagen som jag bloggade om på måndagen. Vilken fullträff, både kaka och bloggmässigt. Snart har 3000 sett inlägget på min blogg på en vecka. Vilken fart det tog! 
Kakan var väldigt god med och jag ser många av mina vänner bakade den samma dag som inlägget gjordes. Vad roligt att folk faktiskt bakar en kaka med en gång! På MyTaste for blogs som jag är med i kan man tjäna pengar på att visa annonser i sin blogg. Ett hett tips för dig med någon form av matblogg!

MyTaste har dessutom många sparat denna kakan i sina kokböcker. Vad bra att man kan göra det, att skapa sina egna kokböcker med andras recept. Så kan man sen gå tillbaka när man inte riktigt vet vad man ska laga till middag eller baka till kaffet, då ligger recepten där och väntar på att bli gjorda. Smart sätt!


Vill du baka denna kaka så klicka här!



Kommentarer