Brattön

 På väg till Brattön med båten...
 Kapten Martin med Brattön i sikte genom rutan :)
 Denna ö är min Farmor född och uppvuxen på. Där hade vi sommarstuga och jag tillbringade halva somrarna där under uppväxten. En speciell ö med Blåkulla som berget heter, den är mytomspunnen med massor av historier som går runt... Vackert är det! Där kryllar det av sysslingar till mig som man kan bli uppdaterad av om alla möjliga saker :)

 Emma mitt Californiska kusinbarn :)
 Fint!
 Tre kusiner och Annika... Stugan som Emanuel huserar i :)
 Kusinbarn!
 Sussan med mina kusinbarn...
 Emma fick snart en Sally i knät och en Wilma vid sidan om... Isak även han ett kusinbarn...

 En halloncheesecake och en rabarbercheesecake...

 Systrarna Annika och Lena...dem har släkten fått på köpet... Mycket uppskattat att just vi fick dom!

Saga och Sally har fått badringar som man måste testa så klart!


Ella och Felicia fiskar utan att få napp...



Saga värmer upp sig efter badet :)

Slänten som är nog det allra roligaste om man är en så där i femårsåldern...


Martin och Sally!


Hejdå Brattön för denna gången, på återseende!
Tack Wanja, Emanuel, Ottilia och Isak för gästfriheten denna dag och att vi fick vara med!


Kommentarer