Mättande mellanmål


Vilken hysteri det råder av Coronaviruset, lite mycket information från alla kanaler. Jag räknar med att få det för man kan ju inte gå till ICA utan att träffa folk eller någon annanstans heller. Vi är ju sex personer i familjen och ser man att barnen har skola och jobb så är det ju väldigt många kontakter per dag som sker. 
De flesta får ju en förkylning och kanske lite mer. Sen om man är i riskzonen så är det ju inte så roligt såklart. Så det hoppas jag att jag inte är och hoppas att ingen annan är det heller. Vi får se vart det landar. Jag kanske får äta upp det jag precis skrivit med råge.


Jag gjorde ju havregranola häromdan, denna goda granola som passar att ha på, keso, yoghurt eller mjölk.
Här har jag gjort ett mellanmål som lika gärna hade passat till frukost.

Hallon
ekologisk turkisk yoghurt
flytande ekologisk honung
granola 
färska blåbär












Kommentarer