Miami över Black Friday







Nu har jag varit hemma några dagar från Miami. Har värsta hostan som suttit i alldeles för länge. Hoppas den går över snart, för nu är jag bra trött på den. 
Miami var grymt, förra gången jag var där 2009, så var jag inte lika överväldigad över Miami. Men denna gången så fantastiskt underbart klimat och lätt att ta sig fram, inte jättemycket trafik, passar en frusen svensk i november perfekt.



Så mycket god mat, fast jag försökte äta lite. Men The Cheesecake factory, levererade som vanligt! Det är en favorit restaurang helt klart.




Vi börjar närma oss jul och det märks. Palmerna klädda med ljus överallt!


Cheesecakes är grymt!



Shoppingen på black friday var bra. Dollarn är ju dyr just nu och det är väl det som är problemet egentligen, hoppas den går ner snart. Man är ju så jetlaggad som svensk och vi var på mallen redan kl 08 på morgonen vilket var väldigt bra, för då hann man mycket innan alla amerikaner vaknade framåt  lunch. 



Kommentarer