Dalarö

Reklam för Bagaren och Kocken!



Vi åkte till Stockholm och köpte en båt som vi tar hem via Göta Kanal, första natten spenderade vi på Dalarö. Wow så fint! Stockholm har jag ju nästan bara förknippat med tågstationer och gamla stan typ. Det var väldigt fint i Stockholms skärgård måste jag säga.

Vi käkade på ett trevlig ställe på kvällen och på morgonen så tog jag promenaden med hunden och handlade på bageriet. Jag gillar verkligen bagerier på semestern och detta bageri var fantastiskt gott och trevligt!


Morgon kaffet var fantastiskt efter första natten i semesterbåten, kaffet fixade jag via denna kaffepress från KitchenAid som jag köpt till gubben i present inför båtköpet. Det blev kanongott kaffe och den mäter upp rätt mängd kaffe med rätt mängd vatten. Perfekt på båtsemester!
 









 

Kommentarer