Bounty Smoothie

Innehåller reklam för Wexthuset


Halloj ja! Nu var det änna länge sen jag var här och uppdaterade nåt. Så blir det ibland… Nu är våren på g och jag har förädlat mina nya dahlior i plastpåsar som börjar sticka upp. Jag köpte dem på Wexthuset och de var så kraftiga, ska visa dem i ett inlägg snart. Det blir spännande att se, jag har aldrig haft dahlior innan. Men det är ju högsta mode just nu.

Försöker få till ett bra blodsocker och äta bättre. Denna smoothien är görgod. Man kan ha två dadlar i om man vill, det hade jag men tyckte den blev för söt.

Perfekt konsistens! 



1 frusen ekologisk banan
3 msk ekologiska kokosflingor
1 msk Valrhona kakao
1 israelisk dadel, urkärnad
1 tsk chiafrön
1,25 dl valfri mjölk 
1 msk mandelsmör
4 isbitar

Mixa i en blender!





 

Kommentarer