Cookies

Eftersom jag fortfarande inte är fit for fight efter operationen, så passar jag mig för att göra massa grejer. Nån sa att lika många timmar på operationsbordet, lika många veckor tar återhämtningen. Ja, 15 timmar på operationsbordet blir 15 veckor. Känns lite länge. Men det tar nog en stund att vara pigg som en mört igen. Men viktigast är väl att man kommer dit ;)

Men jag kom på den lysande idéen att den tio åriga dottern Ella tillsammans med kusin Tilda, kunde baka cookies igår. De fixade allt, in och ut ur ugnen, jag behövde inte göra nåt. Mer än provsmaka då ;)

Köpte vita Ghirardelli choklad ploppar i Boston. Jag har ju alltid kört med Nestles, men nu efter ett mindre begåvat uttalande om dricksvattnet från Nestle förra veckan, kändes det mycket bra att plocka fram en påse från Ghirardelli. Så mycket finare choklad dessutom. Hoppas jag hittar det snart här i Sverige.







Kommentarer