Lite nytt

 

Reklam för Nordic Nest



Jag är så nöjd med min nya matmöbel som jag haft en dryg vecka här hemma. Bordet är ask och runt med två iläggsskivor så det det kan bli större. Stolarna är klädda och så fantastiskt sköna. Vi hade gäster från Staterna i söndags och det gick att sitta en hel kväll. Underbart! 
Idag kom de nya bordstabletterna (som du hittar HÄR) från Boel och Jan. Jag hade tidigare från Artwood men de var så gula till bordet och passade inte. Detta blev mycket snyggare. 

Det blev även en dörrmatta från samma serie. Nu ska jag bara ta bort alla lappar ;)

Nu kan vi ha långa middagar!



När vi byggde vårt hus 2001 så var det super inne med ek. Det var ekkök, ekgolv och ekmöbler. Jösses! Fick panik efter 15 år typ och slängde ut ekbordet och stolarna. Köket blev sen övermålat vitt och golvet är slipat och vitlaserat under corona. 
Däremellan bord och stolar blev det ett Norden bord och klädda stolar från Ikea. Men det gick inte längre att sitta så obekvämt.







Kommentarer