Påsk, 50 år, Malibu och Laguna Beach




På Påskdagen 21 april så fyllde jag 50 år vilket vi firade med släkten på påskafton hemma hos en kusin till mig. Så härligt kalas med många Nilssons släktingar som närvarade. 







Det blev lite Easter Egg jakt i trädgården både för vuxna och barn.












På bild även kusin Anne och Marie med sina bröder med fruar samt Kirk och Hannah. Nedan Shelly och Kenric. 




På födelsedagen åkte vi till Malibu med Lena och David samt Hannah som var med.










Åt god lunch på Marmalade.







Avslutade dagen med barbecue hos Carol och Lars.


Vår stora hyrbil.


Denna spisen imponerade på oss. Helt grym stor. We like!




På Annandagen fyllde min kusin Lars år och då åkte vi till Laguna beach och tillbringade dagen där. Så fantastiskt vackert. Det var jättejätte längesen jag var där, så det var roligt att åka tillbaka dit.








På väg ner till Thousand Stair Beach. Massa trappsteg. Lika lång på väg upp. 

På väg hem stannade vi hemma hos Joy och Jonathan som bjöd på god middag och en tårta. Magisk dag från början till slut. Magisk helg från början till slut.













Lite gungning av en Nilsson för en Nilsson.



Mullholland Drive hade maken på önskelistan och det fick min kusin Ken oss med på sista kvällen innan vi skulle hem igen. Vi såg utsikten över dalen och det luktade så gott av alla blommor.








Nu tackar vi Californinen för denna gång. Speciellt till släkten Nilsson. Vår resa denna gång var mellan 16-25 april. Fantastiskt väder njöt vi av och härligt sällskap. 

Grymt!









Kommentarer